En vecka kvar till jul

Godmorgon era sömntutor.
Jag sov ända tills kl var 10 idag, och det var riktigt skönt. Om några timmar ska jag bege mig till skolan för en kort fysiklektion, och sedan blir det skridskor med Tette. Vi ska åka i den nybyggda hallen, och det ska bli riktigt roligt. Utsidan är superfin, så nu får vi hoppas att det är lika fin på insidan.

Efter jag har åkt skridskor ska jag hem en snabbis, och sedan ska jag på den sista hopplektionen innan söndagens klubbmästerskap. Det är lite smått nervöst, men det värsta har inte kommit än. För att lugna nerverna lite har jag önskat att ha samma häst på min ridlektion idag som jag ska ha på tävlingen. Jag brukar ju rida Molly när jag tävlar (vilket jag förhoppningsvis kommer göra denna gången också), men grejen är att jag har inte haft henne på en lektion på över ett år. Och det är ju rätt svårt att hoppa upp på en häst och förväntas rida felfritt med en bra tid då. Det går, men det hade varit skönt om jag fick rida henne idag också. Hoppas hoppas!

Men men, nog babblat. Jag får ta och slänga på mig lite kläder och sedan blir det att vila tills jag ska kila till skolan.
E

Postat av: Stephanie

Japp, snart skola och sen skridskor! :D

Ta på dig mycket kläder! Askallt!

2009-12-17 @ 10:59:32
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja shit, det blir mjukisar på isen alltså.

2009-12-17 @ 11:26:09
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får Molly så att det går bra

2009-12-17 @ 12:19:58
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: mar

Ja, nu får du allt rida felfritt om Tette och jag ska med och kolla! =D

2009-12-17 @ 18:24:27
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback