I come round, around the hard way

Godmorgon på er!
Kan det bli mycket bättre när man vaknar upp till ett vintersnö land dagen innan julafton?! Nej, det kan det inte. Haha, det här är ju underbart. Blir det alltså en vit jul i år? Det lutar ju åt det i alla fall - yay!

Idag ska jag åka till mor i Trollhättan eftersom jag ska fira jul där i år. Jag ska även stanna där tills på måndag, och det ska bli trevligt. I helgen ska jag provrida några hästar, och det ser jag fram emot. Jag pratade ju om att jag ville bli medryttare till någon häst, och det verkar som att det kommer bli så, till två faktiskt. Fast först jag jag ju träffa ägararna och rida hästarna och sånt, men det blir nog bra tror jag.

Nej, nu kan jag inte sitta här och hänga längre. Jag måste packa, för snart ska jag ju bege mig in till staden.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback