Tävling hos KENZA - The Hills



Jag är med och tälvar om en The Hills-box hos KENZA.
Ta chansen själva. Priset är ju grymt!

Innan jag följde The Hills såg jag Laguna Beach, och jag älskade själva strukturen i serien redan då. När The Hills kom blev jag överlycklig eftersom Lauren Conrad var själva huvudpersonen. Den människan är mycket söt, och hon var en av mina favoriter i Laguna Beach. Under årens gång har jag följt The Hills, och vissa avsnitt har jag sett en triljon gånger, och inte tröttnar jag för det. Serien är en riktigt bra och jag älskar den. Jag rekommenderar den verkligen till er som inte har sett den.

För att själva vara med och tävla om boxen, klicka här för att komma till KENZAS blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback