Wild horses I wanna be like you


Aron och jag


Goddag!
Idag har jag varit och provridit systers kompis Carro's häst Aron. Han var hur mysig som helst, så honom ska jag antagligen börja sköta. Rida lite då och då och sånt där. Carro ska nämligen få barn i januari, så hon har inte riktigt tid.

Jättetrevlig häst alltså, verkligen! Framåt och snäll, precis en häst i min smak. Hehe, fast i och för sig, jag gillar typ alla slags hästar. Har lite svårare för de sega dock, men de duger de också.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag. Jag ska nämligen ut och äta med mina vänner ikväll, och sedan blir det bio - Avatar. Den ska ju vara riktigt bra, så det ska bli grymt roligt att se den.

Nej, nu får jag sätta fart.
Vi hörs!
E

Postat av: mar

Yeay! =D

2009-12-26 @ 16:21:33
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback