You bleed just to know you're alive

Simon (kusin), Sofia (kusin), syster, Lennart (morbror) och Filip (kusin)

Jag hade en jättebra julafton igår. Det var hur mysigt som helst, och stämningen var underbar. Jag fick fina julklappar och maten svingod. Det kunde inte bli mycket bättre. Eller jo, om bror hade varit med. Då hade allt varit perfekt. Men han firade som sagt julen hos sin flickvän i Småland.

 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit med Henri. Han kom i förmiddags, och då åkte vi skridskor en liten stund. Mys! Han åkte dock för en stund sen, så nu är jag ensam igen.

 

Så nu ska jag ta och titta på någon mysig film, och sedan ska jag äta rester från gårdagens julmat. Yummie!
E

Postat av: Stephanie

Åhh, vad härligt att du fick åka skridskor i alla fall! :D

2009-12-25 @ 15:53:17
Postat av: mar

Å det låter bra! =D Vad fick du för skoj??

2009-12-25 @ 19:26:40
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

hehe, åka och åka.. :P

2009-12-26 @ 10:08:36
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback