Hey Ho Let's Go

Så, då var jag klar med städningen. Jag dammsög hela övervårningen, städade badrummet, dammade och sånt. Egentligen skulle jag bara ta övervåningen, men när ändå var igång så tänkte jag att det var lika bra att fortsätta, så det blev nedervåningen också. Efter det strök jag alla våra jävla örngott som har legat ostrykna i flera månader nu. Jag har ju varit hos mamma under flera månader så ingen här hemma har strukit, latmaskar! Jag var även snäll och strök alla pappas skjortor. Han kommer la inte direkt vara tacksam, men det skiter jag i, för jag känner mig iaf snäll.

Jag tittade ju på det där programmet igår kväll. Det var rätt intressant faktiskt, även om jag tycker att de kanske inte gjorde rätt beslut att operera sig, men det är väl upp till var och en antar jag.
Btw, så hittade jag en före- och efterbild på Britney Spears. Välkommen till verkligheten säger jag!



Nu ska jag ta och göra mig iordning, för jag ska ganska snart med bussen.
Ni får ha en bra eftermiddag, så hörs vi senare ikväll.
E

Postat av: Tette

Oj, vad duktig du har varit. Kan du inte komma och städa i mina rum också? :P



Hehe, fy fan vad de ändrar bilder!

2009-02-17 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback