The search for something more



Då var det söndag, dagen innan skolan börjar igen. Neej, jag pallr inte. Som tur är, är det bara 5 dagar kvar tills det är lov. Det ska bli underbart! Dessutom ska jag ju antagligen börja rida den där hästen i Trollhättan, så det ska bli nice.

Jag önskar att vi hade TV4 Fakta hos mamma. Jag älskar den kanalen. Imorse såg jag en dokumentär om I-52 (en japansk ubåt som blev attackerad av amerikaner i andra världskriget). Dokumentären handlade om att lösa mysteriet om vad som verkligen hände. De dök ner 5000 meter i små ubåtar, och det var sjukt intressant.

Nu ska jag gå ut och gå med Vickan.
E

Postat av: Tette

Vad roligt att du antagligen ska rida den där hästen. :)



Jaså, brabra med promenad. :)

2009-02-08 @ 13:28:43
Postat av: Viktoria

Svar: Jag är 18 :)

2009-02-08 @ 13:48:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

svar: jo, men du ska ju vara hos pappa i typ 10 dagar. du hinner nog "roa dej" under de 10 dagarna där! ;)

2009-02-08 @ 14:00:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback