Sunday, sunday sunday


Bild tagen nyår 07/08

Då var det söndag. Härliga söndag. Den här dagen kommer nog blir rätt seg, fast inte lika seg som gårdagen. Herregud vad tråkigt jag hade igår. Jag satt och degade hela dagen typ. Jag tränade aldrig för Anders satt vid datorn, och jag orkade inte vänta på honom så jag gick och duschade istället. Jag gjorde en till vers i OTH-låten, jag pluggade körkortsteori hela dagen, och så gjorde jag även klart min latinartikel. Jag kommer säkert att ändra smågrejer, men nu är den i princip klar iaf, och det känns bra. Det blev ingen övningskörning. Den tar vi idag istället, I can't wait. Det ska bli asskoj :) Bror har lånat mitt Battlefield Vietnam spel, och om det funkar så ska vi koppla ihop datorerna och spela tillsammans. Det blir nice!

Men nu ska jag ta och duscha.
Ha det bra!
E

Postat av: Tette

Gött att vara klar med latinen. :D Jag har också lite småsaker som ska ändras. :P

2009-02-15 @ 12:59:29
Postat av: maria

svar: jag bryr mej faktist inte om sånt. jag skriver vad jag vill i min blogg! ;)

2009-02-16 @ 12:35:09
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Svar: nejnej, det blev ingen färg den här gången. För jag ska nog tona det rött sen när jag permanentar.:P

2009-02-16 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback