The Ride of Your Life



Så, då har jag varit på ridningen och jag fick Wakito. Gud vad jag gillar den hästen. Han gick i form och på tygel under hela lektionen och han gjort allt jag bad honom att göra, han är fantastiskt! Hade jag haft möjlighet att köpa honom, hade jag inte tvekat en sekund. Han är så jävla underbar!

Föresten så var pappa faktiskt riktigt tacksam över att jag har städat och sånt. Jag fick t.o.m.lite pengar som tack, så det var härligt.

Nu ska jag försöka välja om jag ska se på film eller på TV. Just nu känner jag bara för att gå och lägga mig i sängen och titta på något mysigt på TV:n, men jag ska kolla runt lite bland filmerna och se om det är någon som jag fastnar för.
E

Postat av: Tette

Svar: Fråga mig inte. :P hehe, jaså då vet jag att du inte glömmer min födelsedag. :)



ojdå, vad snällt av din pappa. :)

2009-02-17 @ 21:28:42
Postat av: Tette

Svar: Nej, det är klart att du inte skulle göra! För du är så snäll! :D

2009-02-18 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback