Love is a force you can't control



Då var det söndag, och snart ska man åka ifrån lilla byn igen. Tråkigt, men som tur är kommer jag tillbaka redan på fredag. Det gillar vi.

Det blev ingen ridning idag, det var tydligen för halt så jag får ta det nästa helg isf. Istället har jag roat mig med att redigera lite mer bilder. Jag har även ändrat min design här på bloggen, helt själv. Jag är rätt nöjd, det är ju trots allt första gången.

Jag har även tittat på film, Keith, med Jesse McCartney i huvudrollen.  Jag blev förälskad i honom redan i Summerland, så det var jättekul att se en film med honom. Och bra var den också, fast jag var inte så jätteförtjust i slutet. Jag är en sån människa som gillar lyckliga slut, och denna kanske inte slutade sådär jättelyckligt. Men den var bra ändå!

Nu ska jag kolla igenom lite favoritscener från den filmen igen ;)
E

Postat av: maria

jag gillar olyckliga slut jag. eller, gillar och gillar. inte gillar som i att "åh vad roligt det är när allt går ut helvete!" utan mer att det är mer verklighetstroget, för hur ofta slutar allt lyckligt liksom?! ;)

2009-02-01 @ 17:22:39
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, den måste ha varit riktigt bra om du kollar på scener igen! :P

2009-02-01 @ 17:25:38
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Hehe, Det är bra. Jag gillar också lyckliga slut. :D

2009-02-01 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback