Summer days, driftin' away to oh-oh those summer nights...



Det är sjukt vad jag saknar sommaren just nu. Jag vill bara sola, bada och njuta av värmen. Jag är trött på den här kylan nu!

Idag har jag övningskört. Vi tränade backning och parkering som planerat, och det gick riktigt bra. När vi åkte förbi Överby passade vi på att gå in i några affärer. Pappa och jag köpte inget, men Anne hittad ett  fint läppglans, så det köpte hon. Efter det kände det att vi var hungriga, så då åkte vi hem och åt fika.

Resten av dagens tid har jag roat mig med att fixa lite med korten här på datorn. Lagt in de i rätt mapp o.s.v. Så nu är det ordning och reda på datorn igen.

Ikväll bli det film. Om det inte går något bra på TV:n, så ska jag kolla på Australia, som jag laddade ner häromdagen. Den verkar väldigt bra. Nu ska jag fråga gamlingarna när det blir mat. Vi hörs!
E

Postat av: Tette

Jag vill också ha sommar nu! :D

2009-02-21 @ 18:38:19
Postat av: mar

Jävlar vad brun du var då!!!!

2009-02-23 @ 19:41:03
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback