Good Morning Sunshine

Godmorgon Världen!
Jag funderade ju på vilken film jag skulle titta på igår. Jag valde Motorsågsmassakern, men efter typ 10 minuter insåg jag att jag inte ville drömma mardrömmar, så istället blev det Winning London. Iofs orkade jag inte titta på hela filmen, så jag fortsatte när jag vaknade imorse istället.

Halv tio vaknade jag, och det är riktigt bra för att vara mig, med tanke på att jag vaknar typ kl 8 på helgerna, så det var härligt. Efter filmen gick jag ner och åt frulle med gamlingarna, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på att åka till stallet, men det ser halt ut ute så jag ska fråga Camilla om det är möjligt att rida ändå, hoppas det. Vad annars har jag tänkt att göra idag då? Jo, plugga. Jag ska fixa lite i min fysiklabb, och sen ska jag översätta några meningar på latin, så det tar inte särksilt lång tid som tur är. Alla andra läxor har jag gjort under veckan, så nu är jag i princip läxfri. Träna ska jag föresten också göra. Annars har jag inget planerat. Iofs är det fest här nere i Hjärtumsgården ikväll, och folk tycker att jag ska gå på den, men jag får se. Jag tror att det blir hemmakväll för min del, men man vet aldrig.

E

Postat av: Tette

Svar: Jag skrev "typ allt", så jag gillar inte allt men typ.

2009-02-07 @ 12:49:31
Postat av: Tette

Svar: Ja, de är la det. :P

Jaså, ja jag tyckte den verkade bra. :D

2009-02-07 @ 15:27:27
Postat av: mar

Svar:

Nä vi är så jävla tråkiga så vi sitter hemma... :(

2009-02-07 @ 16:22:20
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: FIA

Hej! Ja, det börjar verkligen arta sig nu. så tills ni kommer är det nog nästan klart förhoppningsvis. Ser jättemycket fram emot det! Ha det så bra så länge så hörs vi mer när det närmar sig! Maria sa att de hade nått prov också. Men du vet både philip och jag kan ju naturämnen så vi hjälper dig så behöver du inte känna dig uppstressad.. PUSS O KRAM

2009-02-07 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback