All of a sudden it's cold and we're falling apart


Idag har jag varit riktigt duktig, eller nej, nu överdrev jag. Jag har varit duktig, för jag har tränat. Jag satte igång Anders träningsskiva "Fullt ös, medvetslös" och tränade som en galning. Jag använde mig av 2-kiloshantlar (inte så mycket... jag vet, men jag är klen) och gjorde massa rörelser hit och dit för att försöka göra så att alla musker i kroppen användes. Det var härligt, jag gillar att träna.

Efter träningen duschade jag, och sedan sminkade jag mig. När jag sminkar mig och använder ögonskuggor, så använder jag alltid flera olika nyanser, och idag blev det typ rödliknande. Det synd nog inte så mycket, men sådär lagom för att göra ett fint intryck. Eller det var det jag försökte skapa iaf.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än att ha fixat lite bilder som ni kan se under.

Snart ska jag ta och plugga den lilla plugg jag har, och resten av kvällen blir det antagligen filmer och mys.
E

Postat av: Tette

Ojoj, du har börjat träna en hel del nu på sistonde. Vad kul! :D

2009-02-07 @ 19:33:33
Postat av: Tette

Svar: Jaså? Ja, men i veckan har du ju tränat en hel del. Sådär framför en video på typ youtube eller typ dansat. Dans är ju också träning. :P

2009-02-07 @ 19:55:07
Postat av: Tette

Svar: Sant iofs men du kan ju försöka att gå ut i alla fall en gång varje dag nu också. Det gör ju jag fast jag har ju iofs en hund. :P Men det är ju också bra träning.

2009-02-07 @ 20:03:55
Postat av: maria

svar: jag kollar statistiken på google analytics, och då måste man ha ett google-konto, alltså en gmail. så du kan ju börja med att skaffa en sån! :)

2009-02-07 @ 21:36:36
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Vad duktig du är att träna!

2009-02-08 @ 11:29:35
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback