UTMANAD!

UTMANAD! Svara på alla frågor.

  1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, Emme och Ema
  2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jadu, jag är glad ;)
  3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte tänker på vad jag säger ibland.
  4. Detta är jag rädd för: Att misslyckas
  5. Tre saker jag vill ha varje dag: Näring, kärlek och roligt
  6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Teakwondo, gå ner i split och hålla andan i en minut.
  7. Detta tycker jag om att göra: Rida, vara med my friends, sova och bara vara :)
  8. Detta vill jag göra just nu: Titta på en film och verkligen älska filmen!
  9. Bästa känslan: När man har lyckats med något, eller när man längtar.
  10. Värsta känslan: Olycka, ångest.. det finns massor!
  11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Att han inte är kontrollerande och överdrivet svartsjuk, att han gillar mig för den jag är och inte för den han vill att jag ska vara, att han är snäll och att han gärna är fin med mycket muskler ;)
  12. Är jag kär just nu? Nej
  13. Jag vill gifta mig? Ja, om allt känns rätt.
  14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Du det är en hel del som inte går att ta såhär på bar hand.
  15. Min käraste ägodel? Ägodel.. ja det måste la vara min mobil då.
  16. Något jag vill ha i present: Hm, det skulle vara roligt med en häst, men det tar sån fruktansvärt mycket tid, så en laptop kanske.
  17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, linne, tröja, strumpor, trosor och BH.
  18. Favoritkläder: Mjukisar eller ridkläder x)
  19. Favoritdjur: Häst och hund
  20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop!!
  21. Favoritlåt just nu: Ojdu, för tillfället är det Little Miss Obsessive med Ashlee Simpson faktiskt.
  22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast är nog matte, fast jag gillar gympa också. Tråkigast är nog samhäll
  23. Stjärntecken: Kräftan
  24. En bok jag älskar: Jag gillar Heartland-böckerna ;)
  25. En film jag älskar: Du, det finns 1000 bra filmer, men The Guardian typ är en av favoriterna.
  26. Tv-program jag gillar: One Tree Hill och massa mer!
  27. Favoritdoft: Hm, när det luktar grillat på sommaren x) Är det en doft?! ;)
  28. Detta äter jag gärna: Pizza! :)
  29. Dricker helst: Jag gillar vatten alltså, men läsk är ju också gott.
  30. Favoritgodis: Jag gillar det mesta förutom lakrits.
  31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Australien, Skottland, Thailand, Grekland... jag vill åka överallt!
  32. Färg på mina ögon: Blå
  33. Min längd: 176 cm
  34. Jag tror på: kärlek
  35. Jag spelar: gitarr
  36. Personer jag beundrar: De som kan göra en film så verklig så det är läskigt, eller de som får hela kroppen att rysa när de sjunger.
  37. Så här bor jag: Hos mamma i en lägenhet och hos pappa i en villa.
  38. Antal döda krukväxter i hemmet? Hm, jag tror faktiskt att alla lever.
  39. Det här tänder mig: Långa killar. Jag vet, ytligt.. men jag tycker det är väldigt avtändande med korta killar.
  40. Det här gör mig avtänd: Korta killar, eller omogenhet.
  41. Favoritfärg: Jag gillar det mesta färgena.
  42. Favoritcitat: Carpe Dieam
  43. En hemlighet jag vet: En hemlighet är en hemlighet...
  44. Bästa present jag fått: Jag har fått många uppskattande presenter.
  45. Senast köpta skiva: Haha, jag har inte köpt någon skiva på åratal, så jag kommer inte ihåg
  46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögonbryn kanske? Nej, jag vet inte!
  47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: LÅREN!
  48. Udda förmåga/egenskap: Hm, jag vet inte riktigt, men folk tycker det är kul när jag gör "Åh, jag fattar"-scenen i Tarzan.
  49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hm, något som kan springa snabbt.
  50. Vad lyssnar du på just nu? TV:n som pappa och Anne titta på.
  51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har varit i skolan, och jag ska styrketräna och titta på film.
  52. Var är dina föräldrar födda? I Vänersborg
  53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Photoscape
  54. Vilken är din favoritrestaurang? Säkerligen någon utomlands.
  55. När badade du i en pool senast? Det var ett tag sen.
  56. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske
  57. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hm, jag måste nog säga Indie.
  58. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej
  59. Vad har du för TV-kanaler? Typ de mesta utom alla filmkanaler.
  60. Har du åkt moped någon gång? Japp, der har jag.
  61. Har du busringt någon gång? Ja
  62. Har du fått felparkeringsböter? Nej
  63. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? JAG VILL!! :D
  64. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien tror jag.
  65. Har du en egen trädgård? Hos pappa ja.
  66. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka, lätt!!
  67. Kan du alla orden i nationalsången? Alltid :)
  68. Badkar eller duschkabin? Dusch
  69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight eller Keith
  70. Favoritpizza? Kebabpizza
  71. Chips eller popcorn? Chips
  72. Vilken färg på läppstift använder du? Jag använder inte läppstift ;)
  73. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, nej.. kan man göra det? x)
  74. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
  75. Apelsin- eller äppeljuice? Åååh, juice.. jag tål inte juice. Men apelsin isf.
  76. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jadu, McD? x)
  77. Favoritchoklad? Mjölkchoklad
  78. När röstade du senast? På klassrådet tror jag :P
  79. När åt du en hemodlad tomat sist? Du det var lääängesen.
  80. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, det tror jag inte.
  81. Är du bra på matlagning? Nej, det tycker jag inte.
  82. Klarar du att tanka själv? Ja, det gör jag väl. Fast jag har inte provat diesel förut.
  83. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
  84. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
  85. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
  86. Vad var det senaste du handlade? En biobiljett
  87. Har du kräkts offentligt? Hm.. nej det tror jag inte.
  88. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken!
  89. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag.
  90. Har du ringt något betalnummer? Huh?
  91. Kan man vara vän med sitt ex? Haha, ja det är la klart!
  92. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Farmor
  93. Hade du mycket hår som liten bebis: Nja, som bebisar bruka har tror jag.
  94. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hej, det är Emma. Jag kan inte svara just nu men lämna gärna ett meddelande efter pipet" Jag spelade in den när jag var 11 år gammal x)
  95. Vad har du i din väska? Skolböcker och sånt.
  96. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kissar ;)
  97. Vad har du att vara tacksam för? Mina nära och kära
  98. Var hittade du den här listan? Jag blev utmanad av Mar
  99. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Syster, frilvillig och frivillig ;)     
  100. Har du svarat på alla frågor nu?  Japp
Så, det var det ;)

Postat av: Tette

Haha, "åhh jag fattar"! Älskar det! :D

2009-02-06 @ 22:43:52
Postat av: mar

Yay!!!

2009-02-07 @ 16:29:30
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback