The Leavers Dance



Yeah, jag diggar bilden. Den föreställer en av mina favoriter, Canning Tatum. Han är sjukt snygg. Iaf... det jag vill ha sagt med bilden är att vi dansade Streetdance på gympan idag. Det var jävligt skoj, men svårt. Jag hoppas att vi ska dansa någon mer gång så kanske man kan lära sig ännu mera. Annars så var skolan varit seg som vanligt och det finns väl inget mer att tillägga där.

Istället tänkte jag berätta om det nya avsnittet av One Tree Hill, Screenwriter's Blues, som jag precis såg. Som alla andra avsnitt, så gillade jag det. De är så charmiga allihopa i serien, och de tappar aldrig "stinget". Jag gillar't! Men, utan James Lafferty aka Nathan Scott, skulle serien inte vara så bra som den är nu. Han är sannerligen min favorit, och även en av mina favoriter bland alla skådespelare.

Men men, nog prat om killar. Istället går jag över till eftermiddagen igår. Först var det körkortsteori. Vi kom typ en halvtimme innan lektionen började, så jag roade mig med att måla lite. Snyggt va?! ;)

Efter körkortsteorin var det ridningen. Jag hade Flight, och vi hade förberedande hoppning, vilket oftast innebär vanligt dressyrarbete, men med bommer inkluderade. Igår däremot, var det inte så. Ridgruppen innan mig hade hoppning, så vi lät deras hinder vara kvar, och så använde vi dem. Det var sjukt roligt och Flight gick jättebra. Det roliga med det hela var att vi hade ju förberedande hoppning, och vi hoppade de pyttesmå hindrerna (ca 40cm höga), som de andra hade hoppat i deras hopplektion. Haha, det var sjukt roligt! Men usch, vad taskig jag är. Min grupp har ju kommit längre, så det är ju inte så konstigt egentligen.

Btw, jag glömde säga vem som hade rätt på gissa-häst-och-lektion-på-torsdagens-igenridningslektion.
Mar hade alla rätt. Jag fick nämligen hästen Flight, och jag hade Dressyr. Good job Mar!


Jaja, nu ska jag vara duktig och plugga. Jag ska satsa på Engelskaboken, men det kan även bli lite Kemi och Biologi.
Vi hörs,
E

Postat av: Tette

Du är jävligt duktig på all dans, bara så att du vet. :D



Vad förvånad jag blir att du har Zac som bakgrund. :P

2009-02-04 @ 19:46:12
Postat av: maria

"hallå?"

"DET SNÖAR!!!!"



hahahahhahaha :D

2009-02-04 @ 19:52:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Yeah! Jag är så jävla bra på att gissa!!! :D

As snygga bilar vi målade! :D

2009-02-04 @ 21:45:24
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: mar

Yeah! Jag är så jävla bra på att gissa!!! :D

As snygga bilar vi målade! :D

2009-02-04 @ 21:47:30
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback