UTMANAD!

Jag blev utmanad av: Mar

Publicera ett inlägg i din blogg (eller skriv en kommentar på detta inlägg om du inte har en blogg) där du tar ställning till följande frågor och glöm inte att MOTIVERA ditt svar:

1) Bästa artisten/gruppen genom tiderna?

2) Vad borde du sluta med?

3) Vilken egenskap/personlighetsdrag hos andra människor irriterar dig mest?

4) Om du måste välja att utföra en av dessa aktiviteter—vilken väljer du: fallskärmshoppning,forspaddling, bergsklättring eller en vandring i djungeln?

5) Vart går drömresan—och med vem/vilka?

När inlägget är publicerat så skriv en kommentar till detta inlägg med en länk till ditt eget inlägg.

1) Jag älskade Britney Spears när jag var "liten", så hon är den bästa artisten genom tiderna enligt mig. Den bästa gruppen genom tiderna är nog A*teens. Jag hade sjukt kul när jag lyssnade på de förr, och dessutom var de jävligt bra.

2) Jag borde sluta bly mig så himla mycket om vad folk säger och göra det jag själv vill. Jag är jävligt svag när det gäller sånt.

3) De som tror att de är bättre än alla andra.

4) Fallskärmshoppning, helt klart! Fast alla de andra sakerna skulle jag också vilja prova. Men fallskärmshoppning står lätt högst upp på listan!

5) Till Austrialien skulle vara roligt att åka till. Det hade varit fränt att åka själv, och typ bo hos folk på olika rancher och rida westernhästar och sånt. Till USA hade varit kul att åka med mina underbara vänner. Det hade även varit roligt att åka igenom typ hela USA med syster. Att speciellt åka till Laguna Beach, som är vi alltid pratar om att göra, som säkerligen aldrig kommer bli av ;)

 

Jag utmanar: Syster och alla andra som känner sig utmanade :P

Postat av: Emma

http://emmasol.blogg.se/2009/february/utmanad-1.html#comment

2009-02-13 @ 20:29:39
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

klart vi ska till laguna beach, sen när det blir är ju en annan femma! ;)

2009-02-13 @ 20:34:10
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: jonna

hej! Har just nu frågestund i bloggen fråga gärna något:) kram

2009-02-13 @ 21:57:50
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Tette

Det var väldans vad alla ville åka till USA då. :P

2009-02-14 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback