Jump Off The World



Det var helt underbart att sluta tidigt idag. Det kan man behöva ibland.

När jag kom hem tittade jag lite på TV, sedan tränade jag lite med Alba, lydnad och hoppning. Det gick svinbra. Hon är så duktig så. Hon hoppade 50 cm som högst idag, och det är riktigt bra för i början hoppade hon inte över något.

Efter jag hade tränat Alba, tittade jag på det nyaste avsnittet av One Tree Hill, A hand to take hold of the scence. Riktigt bra avsnitt, inte så ovanligt kanske, men ändå. Jag börjar faktiskt gilla Julian nu, han har blivit en riktig söting. Efter OTH kollade jag på det nya avsnittet av The City, Good things come in threes. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Jay. Hm, jag får helt enkelt ge det lite mer tid så får jag se sen. Olivia vet jag däremot att jag inte gillar. Jag tycker att hon verkar falsk.

Nog talat om TV, jag ska strax åka till ridningen, och jag har inte den blekaste vilken häst jag kommer att få. Förra gången hade jag ju Blackie, men vi har hoppning idag, så då blir det någon annan. Det blir spännade!

Nu ska jag ta och kissa, för jag är sjukt kissinödig. Sedan ska jag byta om till ridkläder, och sen bär det av till ridningen, yay!

Postat av: Tette

Oj, vad hon är duktig. :D



Ja, jag älskar att sluta vid lunch. :D

2009-01-13 @ 18:59:33
Postat av: mar

Haha! Bra att veta att du ska kissa! :P

2009-01-13 @ 20:43:28
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

jag gillar olivia på nåt sätt. visst, hon är kanske lite bitchig ibland men hon är söt och jag tror hon är snäll egentligen! :)



ps. söt alba var på bilden!

2009-01-13 @ 21:14:56
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Svar: johoo! :D

2009-01-14 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback