Running Out Of Time


Japp, som sagt åkte jag skridskor, men det blev bara med Emmsan. Håkan låg och sov, och Maggan ville inte låna ut skridskorna eftersom de var nya. Men syster tittade iaf på. Fast Emmsan tröttnade efter en kvart så då fick jag åka själv. Så förvånande, så blir det jämt :P Men det var kul iaf. Sjukt bra grepp blev det, fast ovant. Men det gick la hyffsat ändå tycker jag. Jag hoppas att vi ska åka skridskor på gympan på onsdag, för det är roligt :)

Nu ska jag vara duktig och läsa tyskaboken, för imorgon blir det plugg igen. Jag blir galen.. helgen går så jävla fort så man hinner ju aldrig slappna av!!

Jaja, iaf.. senare ikväll blir det Trollkarens Hemligheter, det gillar jag!

Postat av: Tette

Jag vet, helgen bara försvinner. :(

Ja, Trollkarlens Hemligheter. :D

2009-01-18 @ 20:04:31
Postat av: mar

Ja tycker verkligen ni ska fråga om vi kan få åka skridskor!!!! :D

2009-01-19 @ 16:09:47
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback