Wanna Be On Top?


God eftermiddag!
Jag känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon, men det känns bättre än de gjorde igår iaf. Jag tror att hela situationen imorse räddade hela min dag. Jag vet, det kan låta konstigt, men det gjorde den.

Min kväll kommer bestå av lite blandade saker. Jag kommer nog inte plugga så jättemycket, isf läsa engelskaboken då, för den är jag inte klar med. Sedan ska jag såklart kolla på TV. Jag är lite av en TV-nörd ibland. Men jag gillar söndagkvällens TV-utbud. Kl 20 är det Gordon Ramsay's the F-word. Jag älskar det programmet. Jag älskar hans sätt att behandla personalel. Hehe, inte för att jag själv skulle göra på samma sätt, men jag tycker att han är så härlig. Han säger fucking hela tiden, och det är sjukt roligt. Efter det är det Trollkarens Hemligheter. Förra veckan var lite av en besvikelse, tricken var inte så intressanta tyckte jag. Men jag hoppas iaf att dagens avsnitt är bättre.

Nej, nu ska jag ta och avsluta min quiz, lägga in resultaten, och skriva alla rätta svar :)
Lycka till!

Postat av: Tette

Ellerhur, jag vill inte heller gå till skolan imorgon. Denna måndagen känns så jävla onödig!



Ja, jag älskar också Gordons sätt att prata. Han svär liksom mer än mig! Coolt liksom. :P

2009-01-25 @ 17:54:31
Postat av: maria

du är typ lika mycket tv-nörd som mej. bara det att jag laddar ner allt och ser medans du kollar på all skit som går på tv'n istället! ;) btw, jag har typ startat min tv max 5 gånger den senaste veckan. haha, jag ser verkligen knappt på tv alls!

2009-01-25 @ 18:01:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Trollkarlens hemligheter är fan bäst! :P

2009-01-25 @ 18:35:23
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback