Let's Go Shopping Today



I'm baack :)

Idag är det äntligen fredag, så himla skönt. Fredag är den enda dagen jag kan slappna av någorlunda bra iaf. För på lördag blir jag nojig igen. Även om jag är ledig på söndagarna, vilket kan vara en aning konstigt, men så är det iaf. Dumma skola!

Kl 10.00 gick jag till tandläkaren. De bytte min båge, och spände kedjan. De limmade även fast en ny brackerts, eftersom en hade lossnat. Men ajaj så ont det gör när de spänner kedjan. Men jag ska inte klaga, jag får ju allt detta gratis.. men ändå. Det är lite knäppt att det fortfarande gör ont eftersom det är nästan ett år sen nu, men det kanske är för att de är där och grejar hela tiden. Vad vet jag? Vi får hoppas att det går över iaf!

Idag fick jag ett ryck efter skolan. Jag åkte till överby med syster och Emmsan. Där slipade jag mina skridskor på Team Sportia. Killen som slipade dem var gött snygg, och han hade ett sexigt ärr över högra ögenbrynet, me like! :) Sedan köpte jag present till Tini, eftersom hon fyller år snart. Sen köpte jag även Comviq Kompis, så nu kan kan ni räkna med att få sms ;)

Ikväll blir det TV:kväll, vilket ska bli otroligt mysigt :)

Imorgon kommer Tette, Mar och Sara hit. Vi ska plugga samhäll, så att vi slipper stressa så sen. Jag var dock klantig, eftersom jag glömde papprerna om Burma i skolan, men jag får väl skriva ut de här igen, det är ju inte hela världen (hoppas jag!). De kommer iaf hit vid 15-tiden, vilket blir trevligt eftersom mamma ska vara borta hela helgen.

På söndag blir det antagligen att åka skridskor med Emmsan. Syster kommer ju såklart vara med, men hon ska inte åka. Det ska bli sjukt kul. Jag har inte åkt sen vi började skolan, och det är väldigt länge för att vara jag. Iofs kommer det förmodligen gå åt helvete, eftersom jag precis har slipat skridskorna, men skit samma. Jag får öva :P

Men nu hörni, ska jag gå. Ni får ha en härlig fredagskväll, för det ska jag sannerligen ha!
Pusss

Postat av: Tette

Vad bra att du har slipat skridskorna nu. Nu kommer det gå mycket lättare för dig. :)



Jaaa, jag vill ha massa sms! :D

2009-01-16 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback