You Can't Always Get What You Want



Jag älskar bilden!

Igår åkte jag som sagt skridskor med lilla Maria och hennes lillasyster Camilla, som också ville åka. Själv åkte jag la inte sådär jättemycket eftersom Camilla ville att man skulle hålla i henne hela tiden x), men lite blev det allt :D

Idag blir det kanske skridskor igen, jag får se. Men jag såg precis att utebanan bara är öppen ikväll, så isf får jag åka inne, och det vet jag inte riktigt om jag känner för. Okej, det är ju varmare, men det är inte kul att åka själv, och där inne är det värsta litet också. Lilla Maria och hennes syster kanske skulle åka idag också, så då kanske jag åker, men jag får se.

Gud vad jag skulle vilja bli bättre på att åka skridskor. Det är nästan så att jag skulle vilja börja träna på riktigt, men det känns som att det skulle ta väldigt mycket tid, och jag har inte direkt den tiden. Dessutom skulle la antagligen hästarna få ännu mindre tid, och det vill jag verkligen inte, för jag älskar att hålla på med hästar. Det är det bästa som finns! <3

Men men, vad ska jag göra idag då?
Jo, jag ska försöka läsa Tyskaboken. Kanske inte hela, men ett antal sidor iaf för jag vill gärna ha klart den innan skolan börjar på torsdag. Sedan ska jag också plugga lite Fysik, och kankse lite Matte.
Annars ska jag väl bara ta det lugnt, och njuta av de sista lediga dagarna, innan allvaret börjar igen. Jag skulle gärna ha ett lika långt lov nu med detsamma, men det är la nästan intill omöjligt?!

Postat av: Tette

Jo, det tar jävligt mycket tid. Det var ju därför jag slutade...det tog för mycket tid. Speciellt nu när man går natur.



Jag vill också ha mer lov! :D

2009-01-05 @ 14:03:17
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Ja usch!!! Nu börjar pluggandet... :(

2009-01-05 @ 14:35:38
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback