And then let me begin..


Philip och Fia

Jag har haft en riktigt bra idag. Jag hämtade syster i Trollhättan vid 10 och åkte sedan vidare till Rönnäng där vi skulle spendera dagen med Fia och hennes pojkvän Philip. Vädret var förfärligt så vi var inne och spelade TP i flera timmar, jag förlorade.

På eftermiddagen åt vi middag nere vid hamnen, och sedan satt vi och pratade där i ca 3 timmar. Det var riktigt trevligt, men dock lite kallt eftersom vi satt ute (det var såklart tak och lite sidoskydd). Fias pappa var också med och han hade också besök, så vi var 9 personer sammanlagt. Riktigt trevligt var det.

När klockan började närma sig åtta kände vi att det var dags att åka. Jag körde syster ut till Sund där hon ska vara i typ en vecka, och sedan körde jag hem. I och för sig stannade jag hos hästarna på vägen för att titta till dem lite. Deras ägare är borta f.o.m idag (till på söndag) så jag ska sköta hästarna.

Kl 21.30 kom jag hem. Det var skönt. Ikväll har jag bara vilat, kollat på tv och snackat med folk. Imorgon har jag inte många planer, jag ska bara titta till hästarna och eventuellt rida. Jag tror att bilen får stanna hemma hela dagen imorgon, men vi får se, jag kanske blir sugen att köra lite. I så fall blir det nog upp till Trollhättan eftersom min mobil är klar, yay! Men vi får se..

Nu ska jag iaf gå och lägga mig för jag är grymt trött. Jag har sovit både dåligt och lite på flera dagar, så det ska bli skönt att få en riktig sovmorgon imorgon.
Sovgott!
E

Postat av: Stephanie

Låter som en bra dag tycker jag. :)

2009-07-10 @ 10:30:32
Postat av: maria

svar: nämen, det var som sjutton! :O ring mej när du kommer hem och berätta om det. anders sa att du var påväg till stan nu nämligen!

2009-07-10 @ 16:08:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback