Ännu en dag på Kinnekulle




Jag är otroligt stolt över min pappa. Inte nog med att han slog nytt personligt rekord (tidsmässigt, syns på minibilden ovan) så kom han på andra plats i racet idag. Gud, jag har nog aldrig varit så nervös när han har tävlat förr, det var helt galet. Jag stog som på nålar hela tiden och när han äntligen körde över mållinjen blev jag svinglad. Pappa var också riktigt nöjd och det kan man ju förstå. Kl 18.00 stod han på prispallen. Maria och jag orkade inte stanna kvar och vänta i två timmar så vi körde hem. Det hade varit roligt att se honom på pallen men vi ska antagligen med imorgon också, och då kanske han kan snappa åt sig en bra plats så att man kan få se honom då i alla fall.

Planen var egentligen att jag bara skulle vara med igår och idag, men det har varit riktigt roligt så jag hänkar nog med imorgon också. Dessutom är det fullt av killar där så man har alltid något stiligt att titta på. Hehe! Vi får hoppas att det inte regnar bara, men i så fall kan vi sitta i Orben mellan passen.

Men nu ska jag nog se på  film. Jag vet inte vilken än för jag har en hel hög att välja mellan, men det löser sig nog.
E

Postat av: Stephanie

Grattis till honom!

Haha, bra med killar att kolla på. :P

2009-07-26 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback