Do you think you can tell?

Jag har så grymt tråkigt att jag funderar på att tvätta lite fönster. Haha, seriöst, det är något fel på mig.

Imorse red jag ut på Janowa med Camilla och Jenta. Det var längesen det blev en tur med de äldre flickorna så det var riktigt mysigt. På eftermiddagen åkte jag och Maria även in till stan och träffade mamma en liten stund . Det var längesen så det var mycket trevligt.

Ganska nyss spelade jag något kortspel som hette Plump med Anders, Isabell och Maria. Det var riktigt roligt för jag vann. Det händer inte alltför ofta.

Annars har jag inte gjort så många knop. Eller jo, jag torkade ju ur kylskåpet och svalen förut. Ännu ett bevis på att man har tråkigt. Men vad ska man göra?! Hade det varit fint väder hade man ju kunnat sitta ute och gjort något skoj eller varit och badat i sjön, men nu är det ju inte det så vad ska man göra?

Det blir nog film, vilket det brukar bli när jag har tråkigt. Dock ska jag nog se någon som jag har sett för. Jag har sett så mycket nya filmer det sista så ibland kan det vara skönt att se något "tryggt", om ni förstår vad jag menar.

Men nu ska inte jag babbla på och göra er uttråkade, istället ska jag störa syster genom att spela lite mer gitarr innan jag startar filmen.

E

Postat av: maria

och jag hade så roligt att jag skurade ugnen! imorn tänkte jag städa toaletten på övervåningen! gud så roligt jag har! ;)

2009-07-29 @ 22:50:16
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, klart det är fel på dig om du tvättar fönster frivilligt! =P Haha, nä då! Vad tråkigt att du har så tråkigt då! Kan inte hjälpa tyvärr.... Men jag vet inte om tette redan har frågat dig, men vad gör du i helgen?? Lust och komma till thn och ha det roligt med oss??? (jag kollar inte bloggen så mycket så om du svarar kan du väl svara på facebook eller nåt! =) )

Puss och kram! =D

2009-07-30 @ 07:20:35
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback