Reality overcomes me


Tette och Mar

Flickorna på bilden ovan höll i underhållningen igår. Haha, det var sjukt roligt att se alla deras ideér. Som ni antagligen förstår hade jag en trevlig kväll igår. Tack för det tjejer! <3

Idag har jag varit i stallet. Jag har dessutom bakat massor. Kanelbullar, sockerkaka och kladdkaka. Sockerkakan blev tyvärr misslyckad eftersom jag råkade ha i för mycket smör i. Siffran syndes så dåligt så jag tog uppenbarligen för mycket. Men allt det andra blev gott. I och för sig har jag nästan inte ätit någonting för jag har inte varit hungrig, men jag kände mig tvungen att smaka i alla fall så att inte familjen dör av smaken när de äter det.

Snart börjar filmen om Anna Nicole Smith som jag har tänkt att se på. Sedan ska jag nog gå och lägga mig. Jag är trött konstant och min kropp känns som att jag har sprungit ett maraton. Jag vet inte vad det är med mig nuförtiden, men jag blir nog som vanligt snart hoppas jag.

Nu ska jag krypa ner i soffan, slänga på mig ett stort täcke och sedan försvinna i tv:n.
E

Postat av: Stephanie

haha, ja det blev lite för mycket av det goda igår. :P

Tack själv <3 Underbart att du kom!



Vad duktig och snäll du har varit idag då eller det är du ju altid men ändå. :D

2009-07-19 @ 22:54:39
Postat av: mar

Haha, hade vi idéer.... Hmmmmm, lite svårt att minnas kanske! hehe! =P

Å vad gott med massa nybakat! =D

2009-07-21 @ 07:37:12
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback