En dag på Kinnekulle




Dagen började rätt knäppt då Anders tyckte att jag skulle byta kläder innan vi ens hade hunnit gå utanför dörren. Han påstod att jag var för uppklädd, och då hade jag ändå på mig ett par söndriga jeans och ett grått linne. Haha! Så jag lyssnade på honom och slängde på mig ett par svarta mjukisar istället. Man är rätt uppklädd om man har på sig jeans på Kinnekulle förstår ni (inte om man är där och tittar såklart). Alla har typ på sig trasiga och oljiga kläder, så det är inte särskild hög standard.

Efter mitt lilla klädbyte flöt dagen på rätt bra. Det blev ett träningspass för pappa nästan precis när vi kom dit. Sedan blev det några timmars väntan inför kvalet. Han kvalade in på en andra placering vilket är riktigt bra. Imorgon förmiddag har han ännu ett kval som kommer bestämma placeringen inför eftermiddagens tävling. Vi hoppas att andra kvalet också går bra så att han får en sån bra plats som möjligt inför tävlingen. Då kan han kanske snappa åt sig en plats på prispallen också. Hans mål är att komma tvåa och jag tror att chansen är rätt stor.

Vid halv fem rullade vi hem igen. Eller, alla utom pappa. Han sover i Orben hela helgen vilket är rätt skönt för då slipper vi gå upp vid 5 för att vara där i tid. Imorgon till exempel behöver vi inte åka förrän vid kl 9 och det är riktigt skönt. Då kan man vara uppe lite längre kvällen innan utan att känna sig som en sengångare när man går upp dagen efter. Det gillar vi!

Men nu ska jag dra igång en film.
E

Ps. Snygga depåpass va?! Chockrosa..

Postat av: maria

svar: hihi, jaa, men du såg ju minen jag gjorde när jag såg new moon klippen. my god liksom, jag måste sett helt crazy ut! xD

2009-07-24 @ 20:36:23
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha, riktigt snygga band alltså. :P

Vad duktigt han är. :)

2009-07-24 @ 21:50:24
Postat av: maria

HAHA, man ser mina blåmärken på benet på bilden med anders i orben! :D

2009-07-25 @ 20:43:31
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback