Friday night lights

Godkväll, eller natt kanske passar bättre.

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har varit i stallet i några timmar, jag har åkt bil med Stefan i några timmar, jag har läst bok i några timmar och jag har kollat in Fallens sittandes i bilen i några timmar.. Ja, det är nog allt.

Imorgon ska jag åka till mamma och senare på eftermiddagen ska jag träffa min vänner. Först blir det nog pizza och sedan ska vi nog röja lite tror jag. Något liknande iaf.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Det är en dag imorgon också som man ska ta sig igenom. I och för sig har jag sovmorgon men vill ju inte sova bort hela dagen.

Sov gott!
E

Postat av: maria

svar: okej, men då bokar jag biljetter till 16:00 för jag såg att det var 19:00 och 21:30 och det blir så sent då liksom! :)

2009-07-18 @ 10:22:26
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback