This life is like a game sometimes

Hej på er!
Igår blev det ingen bloggning. Jag kände tyvärr inte för det. Men idag är jag igång igen. Inte för att att jag har så mycket att säga, men det blir nog bra ändå.

Jag kan ju i alla fall berätta vad jag gjorde igår. Det var lite gott och blandat, men jag kan ju nämna att jag träffade Stefan (nej, inte mitt ex utan en kompis). Vi åkte till hans garage och bytte bil till hans dösnygga S40. Den var härlig kan lova. Rutan va kletig så när han torkade av den passade jag på att ta kort. Det är med mobilen så det är inte sådär jättebra, men man ser iaf lite.



Strax ska jag sätta igång och klippa gräset och sedan ska jag städa lite för det ser ut åt helvete här. Ingen gör ju något och pappa skyller på att han jobbar. Anders kommer alltid undan med allt så då blir det ju bara jag kvar. Rättvist? Nej, inte det minsta.

Men men, vad finns det mer att säga? Jo, jag ska se preimären på Harry Potter och Halvblodsprinsen ikväll. Den verkar sjukt bra så det ska bli riktigt roligt. Dessutom ska jag se den i Uddevalla och där är man ju inte varje dag. I alla fall inte jag. Så det blir nog käckt!

Men nu ska jag slänga på mig lite kläder och sedan ska gräset få sig en match.
Ha en bra dag!
E

Postat av: maria

du såg för harry potter i uddevalla för 2 år sedan, och pirates 3 också! ;)

2009-07-15 @ 13:10:36
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

förra'

2009-07-15 @ 13:11:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Nej, det är ju inte rättvist för fem öre. Men du är jävligt duktig när det gäller att städa och sköta huset alltså. :)

2009-07-15 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback