Even if you can not hear my voice..


Janowa <3


Före/efter jag borstade henne

Som ni ser har jag varit i stallet. Jag tar hand om hästarna nu då deras ägare är bortresta. Idag var det uppehåll på förmiddagen så jag passade på att rida Janowa. Det blev en mysig tur barbacka i Hjärtum.



Snart ska jag åka in till stan för att handla lite och dessutom hämta några av mina vänner eftersom jag ska ha lite kalas ikväll. Det blir nog väldigt trevlig.

Föresten vet ni, igår när pappa och jag skulle handla mjölk på ICA i Edet blev jag påbackad när jag skulle köra in på parkeringen. Då jag blev påbackad stod jag helt stilla, men gubben såg oss uppenbarligen inte. Surt att behöva skriva skadeanmälan tredje dagen med körkort, men nu vet jag hur man gör iaf. Bilen får vi lämna in, för det blev en liten tryckskada och repor. Synd, men det finns inget att göra åt saken.

Usch vad jag är kissinödig. Jag ska nog gå på toaletten, och sedan måste jag nog fixa iordning mig lite innan jag ska åka.
Ha det bra!
E

Postat av: Stephanie

Yeah, snart hämtar du oss! :D Ska bli gött roligt!

2009-07-11 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback