I wanna free fall out into nothing

Ny dag, ny vecka. Jag undrar vad denna dag kommer bjuda på. Jag ska övningsköra om ett tag, och senare ska jag iväg till stallet. Annars har jag inga andra planer. Det blir säkert teori också som vanligt.

Igår såg jag på två filmer. Först Keith, som jag har sett förut, och sedan Wimbledon. Det blev alltså 3:ans film igår. Dessutom orkade jag kolla på hela hoppningen. Den bäst placerade svensken var Rolf-Göran Bengtsson som kom på 5:e plats. Eller var det 6:e? Jag kommer inte ihåg. Något sånt var det iaf. Helena Lundbäck glömde av banan, så hon blev tyvärr diskvalificerad. Tråkigt, men sånt händer. Som tur är har det aldrig hänt mig, men mina tävlingar är inte direkt några att hänga i granen, vilket hennes är.

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och göra mig iordning, sedan pluggar jag nog lite teori om jag hinner innan vi åker ut och kör.
E

Rolf-Göran Bengtsson på Ninja la Silla

Postat av: Viktoria

Grattis i efterskott Emma! :)

Hoppas du hade en Underbar födelsedag! :)

2009-07-06 @ 20:26:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback