Shall I play for you?


Som vanligt har jag varit i stallet. Igår löshoppade vi Cherdil (på bilden). Hästen slog nytt rekord genom att hoppa 87 cm. Det är riktigt duktig enligt mig för det är ju faktiskt bara andra gången han hoppar. När han hade hoppat klaf red vi ut, och jag hade lilla Cherie. Det gick mycket bra, förutom att hon stegrade sig i början.

Idag var jag i stallet lite tidigare eftersom temperaturen var lagom för att kunna rida på dagen. Det blev träning av Cherdil och en längre uteritt på Janowa och Cherie, fast idag hade jag Janowa. Mys! Jenta  har ont i hovarna så hon får vila tills vidare.

Idag är ju vädret lite sämre, så då kan man vara inne med gott samvete. Idag har jag planerat att plugga körkortsteori, och se på film. Får se vilken det blir bara. Antingen den på 3:an eller 5:an. Den på 5:an är baserad på en verklig händelse och det gör det hela mer spännande tycker jag. Men den andra är en komedi, och jag känner för att skratta. Hm, vi får se.

Senare ikväll är det även hoppning som jag har tänkt titta på. I och för sig slutar det kl 1.15, och eftersom jag gick och la mig typ 2 inatt och dessutom har sovit dåligt vet jag inte om jag orkar vara uppe så länge. Men det får vi se. Det är planen i alla fall.

Men nu hinner jag inte skriva mer. Nu är det teori som gäller.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback