All this time I was wasting hoping you would come around


Janowa <3

Det var rätt hetsigt i stallet igår. Med unghästar är det aldrig lugnt. Camilla ramlade av ett antal gånger när hon skulle sitta upp på Cherdil, för han fick panik och bockade. Cherie gick det däremot bättre med. Vi red ut en lite tur med henne och Janowa för första gången. Det gick prima. Sist tog vi en liten tur med flickorna också, som vanligt. Ikväll blir det mer träning. Vi får hoppas att det inte blir några avramlingar, för det är lite läskigt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har inget planerat (förutom ikväll då). Men det dyker väl upp något antar jag.

Nu ska jag plugga lite teori.
E

Postat av: Mathilda

fin blogg :)

2009-06-27 @ 19:56:02
URL: http://didgeridoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback