Halkkörningen avklarad

Då var halkan avklarad. Det var riktigt roligt, men ganska svårt. Jag trodde inte att däcken skulla tappa fästet så mycket, så det var lite snopet. Det var väldigt kul att sladda dock, fast det hade inte varit lika roligt i verkliga livet.

Nu är jag trött så det är skönt att jag äe ledig imorgon. Treorna ska ju ta studenten så då är vi lediga. Det är bra för jag ska på min kompis student. Eller jag ska på utspringet, men inte på festen. Men det blir nog bra.

Vad mer ska jag göra imorgon? Hm, jag vet faktiskt inte. Det blir nog en rätt lugn dag, och det ser jag fram emot.

Nej, nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag kolla på tv. Vi hörs.
E

Postat av: Stephanie

Gött att det gick bra!:D

2009-06-05 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback