I want to be the one to walk in the sun


Goddag!
Igår kom flickorna hit. Mar har ju fyllt 18 så vi hade planerat lite för att fira henne. Först fick hon ett hett uppträdande, och sedan bjöd vi på en sång som jag hade skrivit till henne. Det var trevligt. Dessutom fick hon lite sprit också, så klart ;)

Tette och jag lyckades till och med göra bål, och den blev dessutom riktigt god. Vitt vin, sockerdricka och frukter och bär. Det var gott. Det var bra att man inte kände vinsmaken så bra också, för jag gillar verkligen inte vin. Men det ska jag allt lära mig att dricka någon gång.

Flickorna sov över här, men tog 9-bussen hem imorse eftersom de hade lite annat planerat. Så nu är jag själv igen.

Det första jag gjorde när de gick var att städa lite, sen gick jag ut och solade en stund. Sedan blev det staketskurning, och där efter ännu mer sol. Man får passa på nu när det är bra väder, för jag läste att det kommer bli ganska dåligt väder i några dagar nu. Synd eftersom det är midsommar på fredag, men det får väl gå ändå. Det är inget att göra åt saken.

Vad mer har jag gjort idag då? Hm, jag har dammsugit, igen. Det var rätt smutsigt eftersom vi gick ut och in hela tiden igår så det ville jag få bort. Dessutom har jag lagat lite mat. Det blev kyckling och lite ris. Jag har försökt att inte äta så mycket kolhydrater det senaste, och det funkar. Jag skippade det båda igår och i förrgår. Riktigt bra. Det dåliga är att salladen börjar bli dålig/ta slut, och jag kan inte direkt ta bilen och köpa mer. Iofs kan jag ta cykeln in till edet, men det tror jag att jag låter bli att göra. Jag får leva på annat istället.

Snart ska jag ta en powerwalk med skidstavar. Haha, jag vet inte om jag kan med och skämmas så mycket genom att ta stavarna, men jag är ju bara i Hjärtum, så hur illa kan det gå.. Det är säkert ingen som lägger märke till det ändå.

Men nu ska jag ta och diska lite, sedan blir det träning.
E

Postat av: maria

svar: tackar tackar! jag ska försöka ha det så trevligt ikväll :)



du kan ju be dina vänner ta med lite sallad på fredag? hur har du det med mjölken? emmsan och jag tänkte eventuellt komma förbi på lördag och klinka lite gitarr och då kan ju jag ta med lite mat om du behöver det! :)

2009-06-17 @ 16:47:23
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, bålen blev god som fan! :D Vi är duktiga!



Det är sjukt rolig att gå med stavar.

2009-06-17 @ 19:11:25
Postat av: mar

Shit vad gulligt av er! <3

Fatta att man blev glad eller! =D

Ni är de bästa vännerna man kan ha! =)

2009-06-19 @ 11:32:44
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback