In the hope of passing

Nu är det bara en vecka kvar i skolan innan vi slutar. Det är riktigt gött. Idag fick jag reda på att vi (Tette och jag) fick mvg på vårat biologiarbete och det var riktigt rolig. fast sedan fick vi reda på fysikprovet, och det var mindre roligt. Så det är att ta nya tag i höst för nu ska jag vila upp mig.


Snart ska jag iväg till körskolan för åka till Kinnekulle och göra halkan. Det ska bli lite roligt. Speciellt för att jag vet hur det ser ut där då jag har spenderat en del tid där då pappa har tävlat.  Men jag är dock lite nervös. Alla säger ju att det är jätteroligt och så, och det är det säkert, men jag är nervös ändå. Wish me good luck? :)

Jaja, nu ska jag äta lite mat och titta på tv. Vi hörs ikväll.
E

Postat av: maria

grattis till erat mvg, skitbra ju! :D

och lycka till på halkan, det kommer gå prima ballerina, i know it! :) <3

2009-06-04 @ 12:35:39
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, det var jätteroligt det där med biologin!

Lycka till! <3 Det kommer att gå skitbra!

2009-06-04 @ 15:34:54
Postat av: yass

fin blogg du har :)

2009-06-04 @ 18:25:17
URL: http://yfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback