No one's listening anyway

Fyfan för den här dagen. Allt har gått åt helvete... kemiprovet gick skit, mitt projektarbete är inte godkänt så jag har varit tvungen att komma på ett nytt, och massa annat.. Fan! Jag som hade sett fram emot att slippa göra skolarbete när jag kom hem.. Jaja, jag har iaf kommit på en ny idé som projekt nu iaf, men den delar jag inte med mig till er innan den är godkänd.

Jaja, efter skolan gick jag på stan med Tette en liten stund. Det enda som blev köpt var en lypsyl.. lyckat. ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kanske kolla på någon mysig film eller något.

Imorgon ska jag bara vara i skolan en liten stund för att få reda på lite betyg, för sen på eftermiddagen ska jag göra halkan. Det blir nog nice!

Men nu ska jag kila. Jag är inte på humör för att blogga idag känner jag.
E

Postat av: Viktoria

Svar:Tack gullunge :)

2009-06-03 @ 20:32:46
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback