Should I stay or should I go?



Det blev lite ändrade planer idag. Tanken var att pappa och Anne skulle hämtas på lanvetter i eftermiddag, men flyget har blivit försenat så de ska anlända runt 21 istället. Jag hade tänkt att följa med men eftersom jag ska träna hästarna får jag stanna hemma. Det gör absolut inget för jag känner att jag behöver hästarna nu. Dessutom är jag trött på att åka bil för det ger mig ångest över att jag snart ska göra uppkörningen, och att jag måste övningsköra betydligt mer än jag gör.

Jaja, istället blev det Ulvön med syster, igen. Vi gjorde nästan precis samma som igår, men vi åkte hem någon timme tidigare. Våra kroppar klarade inte av mer.

Annars idag har jag städat, putsat fönster och vilat. Snart ska jag som sagt till stallet. Det blir inridning av unghästarna och uteritt på Jenta och Janowa idag igen. Mys!

Nu ska jag greja lite innan det är dags att cykla till stallet.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback