I know you better then that



Förstår ni hur irriterande det är att se bilen stå på uppfarten helt orörd utan att kunna köra den? Nej, det gör ni inte. Det är förjävligt!

Nu har jag tagit min powerwalk, fast jag var feg och körde utan stavar. Haha, det hade sett helt galet ut alltså. När jag kom hem fick jag ryck och började greja i trädgården igen. Jag vet inte vad det är med mig, brist på idéer eller något. Men fint blir det iaf. Imorgon har jag tänkt att klippa gräset och tvätta fönstrena (om det är fint väder förstås), och självklart fortsätta med staketet. Jag har gjort hälften ungefär nu, och det resterande är inte lika smutsigt så det går nog hyfsat fort.

Förövrigt så har jag kollat på ytterligare två filmer: The secred life of the bees och Vi hade i alla fall tur med vädret. Den förstnämnda var bäst, för den andra var kort och inte så seriös. Ikväll har jag funderat på att se Hairspray, men jag borde göra slutprovet i körkortsteori innan. Annars blir det lite stressigt eftersom det måste vara avklarat innan det slutgiltiga teoriprovet.

Men jag får väl börja så jag hinner se filmen innan klockan har hunnit bli alldeles för mycket.
Ha en bra onsdagskväll.
E


Postat av: Stephanie

Fegis!

Vad duktig du har varit. :D

2009-06-17 @ 22:09:53
Postat av: maria

jag förstår, jag har allt varit 17 år en gång i tiden jag med!

däremot skulle jag blivit mer än glad om du haft körkort nu så att du kunde åka och hämta mej. jag vill bos med dej nu! <3

2009-06-18 @ 11:22:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback