Not doing what I'm supposed to do

Goddag!
Eller nej, det är nog ingen god dag. Vi har kemiprov imorgon och jag kan i princip ingenting. Jag hade planerat att plugga efter skolan, men så blev det inte. Istället ringde jag syster och frågade om hon skulle med ut på stan, och så blev. Så istället för att plugga, slösade jag pengar. Usch! Vad köpte jag då? Jo, två linnen, några örhängen och en bikini. Självklart blev det också en liten fika. Mums!

Om en stund ska jag iväg och rida och det ser jag fram emot. Lite träning passar fint nu. Dessutom ska jag verkligen försöka att inte blir irriterad idag. Stackars Malandro kan ju inte hjälpa att han är seg. Mm, det blir nog bra.

Nu ska jag plugga lite innan maten.
E

Postat av: Angelina

JA! håller med dig, hon ärlite små häftig! hon har gjort en cover på sin egna låt haha lite coolt! och skit brablev resultatet på paparazzi!

2009-06-02 @ 20:42:07
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback