Wednesday Like A River

Tjörnbron

Goddag!
Jag kom hem från Tjörn för ett tag sedan. Mamma hittade superfina dansskor så hon är jättenöjd. Jag är dessutom riktigt nöjd med min körning, men det blev en del misstag; som tex när vi skulle vända på parkeringen vid affären där mamma köpte sina skor. Jag fick motorstopp efter motorstopp, men efter många om och men kom vi iväg. Men i princip allt annat har gått strålande och det känns bra med tanke på att det snart är dags för körkort.

Igår satt jag on funderade varför killar får morgonstånd. Eller det får ju tjejer också men inte på samma sätt. Iaf, jag tog reda på svaret, så är ni nyfikna på svaret kan ni läsa under.
Morgonstånd eller kisstånd är en form av ofrivillig erektion. Anledningen till morgonståndet hänger ihop med drömmar, dock inte nödvändigtvis sexdrömmar. Man drömmer cirka tre till sex gånger per natt och då slappnar kroppen och svällkropparna i penis av på samma sätt som när man blir sexuellt upphetsad. Det innebär att alla män har erektion varje gång de drömmer. Om de drömmer strax innan uppvaknandet kan erektionen hänga sig kvar.

Idag har jag funderat på att läsa en bok som syster har rekommenderat. Den heter Knappt lovlig och handlar om en 15-årig tjej som blir kär i en väldigt mycket äldre grisbonde. Det låter rätt spännande, så  jag nog börja läsa den nu. Vi hörs!

Postat av: Micaela

Sv: Jag kan inte heller tro att Johnny är 46 nu. Han ser ju ut som om han är 35-40 år gammal :P

2009-06-10 @ 15:45:17
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Stephanie

eyy, jag har ju läst den boken kom jag på. :D Den är jättebra tycker jag så du kommer nog att gilla den. Jag har läst en hel del böcker från Katarina von Bredow. Så om du gillar den boken så borde du läsa andra böcker hon har skrivit också. Alla hennes böcker är typ om kärlek och ungdomar.

2009-06-10 @ 18:04:30
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Åh, va gött! Jag har kommit en fjärdedel och den är rätt okej än sålänge. Det smaskiga har inte börjat än ;)

2009-06-10 @ 18:42:44
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

hahhahahahah :D

du och alla dina funderingar alltså! ;)



i'm gonna give you a call tonight so that we can talk about tomorrow. like, when your graduation thingy is over and all that. don't know why i wrote this in english, but you know i'm a wierdo! ;)

2009-06-11 @ 10:09:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: angelina

Yeees, hur har dagen varit då ? :)

2009-06-11 @ 12:49:09
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: p. sawyer

åh, vilken fin bro :) var ligger den?

2009-06-16 @ 08:12:47
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback