I can't explain

Jag håller på att kissa på mig, men det struntar jag i. Först ska jag blogga.

Nu har jag sommarlov. Det känns verkligen inte så, men det är nog bara för att vädret är så dåligt. Vi får hoppas att det blir bättre snart så man kan få en fräsch solbränna inför sommarbeachen.

Vet ni, om tre veckor fyller jag 18 och det ska bli sjukt kul. Jag vet att vissa (nämner inga namn) tycker att jag tjötar rätt mycket om det, men det är galet. Mer galet än vad vissa kan förstå. Nej, nu lämnar vi det. Det blev för vimsigt.

Jag är gaalet kissinödig alltså. Nej, nu springer jag på toa... Så, det var gött!

Nej, nu ska jag äta upp min glass. Sen ska jag tvinga syster att spela gitarr.
E

Postat av: Stephanie

Hehe, jag förstår allt varför du tjatar! Jag skulle också ha gjort det om jag var i dina fötter.

Men jag tjötade också som fan när jag skulle fylla 18 år. Det är stort! ;D

2009-06-13 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback