Disappointed





Jag kom just hem från bio med syster. Den var grym, verkligen en film jag rekommenderar. Den var kanske inte så jättedjup, men lite lagom sådär. En mysig film helt enkelt.

Idag har jag som sagt solat. Jag har även tvättat några fönster och skurat lite på staketet. Så nu är det inte så mycket mer att göra. Jag har litekvar på staketet och några utsidor på fönster, sedan är det i princip klart. I och för sig ska jag måla om våra två plank i sommar så det har jag kvar också. Sen ska uppfarten rensas från ogräs också, så lite småpyssel har jag allt kvar. Men det hinner jag väl. Jag har ju hela sommaren på mig.

I alla fall, efter jag hade solat och allt det där var det dags för den sista (förhoppningsvis) körlektionen. Den gick visserligen åt helvete eftersom jag slarvade som en jävla galning, men det löser sig väl förhoppningsvis. Fan om jag inte klarar uppkörning. Då vet jag inte vad jag gör.

Nu får jag sluta klaga!

Efter lektionen blev det film, men den har jag redan skrivit om. Så nu har jag väl inte så mycket mer att säga..

Imorgon ska jag först ut till kusten med syster, sen ska jag träffa vickan ett tag, och senare ska jag till stallet för träna unghästarna och rida Janowa. Det låter som en bra dag tycker jag.

Nu ska jag titta på hoppning. I och för sig är det repris ifrån i helgen, men det spelar inte så stor roll.

E

Postat av: angelina

Ah okej, kanske ska skaffa twitter då! åh jag vill se den filmen!!! :D

2009-06-25 @ 10:41:01
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback