Sunday evening

Meredith Michaels-Beerbaum och Shutterfly, ett grymt imponerande ekipage.

Det var hoppning, men de tävlade i lag.

1:a placering
Frankrike
2:a placering
USA
3:e placering
Irland

Sverige kom på 6:e plats vilket jag tycker är helt okej.



Syster och jag var ute och promenerade i byn förut. Det var trevligt, och grönt (som ni kan se på bilden under).



Imorgon ska jag till stallet här i Hjärtum, första gången på typ ett halvår. Det ska bli grymt kul. Vi ska rida in Cherie och Cherdil under sommaren, så vi tyckte att det är dags att börja imorgon. Dessutom ska vi ta en ridtur på Jenta och Janowa. Det blir mysigt det.

Nu ska syster och jag titta på Princess Proctection Program, så nu ska jag kila.
E

Ps. Jag tänkte bara önska Tette, Tini och Mar en trevlig vecka i Borlänge på Peace and love-festivalen. Ni kommer få sjukt roligt, och träffa massor med folk. Ha en bra vecka helt enkelt! <3



Postat av: Stephanie

Åhh, tack :D du får också ha det bra! <3

2009-06-21 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback