You can't stop the beat


Hairspray, vilken underbar film. Att jag inte har sett tidigare, det är illa. Jag gillade den skarpt. Musiken var riktigt härlig, och likså dansen. Det var en riktigt söt film med andra ord. Den borde ni se om ni inte har gjort det.

Igår sa jag ju att jag skulle göra slutprovet innan jag såg filmen, och det gjorde jag också. Dessutom klarade jag det på första försöket med ynka 3 fel, och med 70 frågor är det rätt bra gjort tycker jag. Nu är det bara att plugga massor så att man inte glömmer av allt, men det ska nog gå bra tror jag.

Direkt efter jag hade gjort provet satte jag igång filmen ovan. Dock gick jag och la mig med 40 minuter kvar för jag höll på att somna i soffan. Så det första jag gjorde när jag vaknade idag (halv tolv, ojdå.. lite sent kanske) var att titta klart på filmen. Mums säger jag.

Det är tråkigt med det dåliga vädret idag bara. Jag som hade planer om att klippa gräset och sånt, men jag kan nog tvätta fönstrena ändå. Jag kan ju ta insidan på alla fönster först och sedan se om det blir utsidan också. Ja, så blir det nog. Sedan borde jag träna också, men jag vet inte om jag känner för't. Men det ska jag nog klara av ändå.

Nu ska jag kolla runt lite, och sedan blir det städning.
E

Postat av: maria

hihi, mina filmer är inte så illa! ;) jag vart ju helt förälskad i den film-musiken för typ 2 år sen! lyssnade på "you can't stop the beat" typ om och om igen hela tiden :)

2009-06-18 @ 13:00:39
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jaså, den filmen var bra alltså...då borde man kanske se den då. :)

Ja, det är inte kul väder just nu men du sa ju att du skulle tvätta fönstrerna och det är ju ganska bar väder för det idag. :P

2009-06-18 @ 13:48:53
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Ja, det ska ju inte vara sol när man tvättar fönstrena. Men det är ju lite kallt ute, så då orkar jag inte gå ut så mycket ;) Men jag har allt tagit alla insidor idag :)

2009-06-18 @ 16:54:20
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: angelina

den ärväldigt bra den filmen! och zac efronär en redig pudding :D

2009-06-19 @ 10:43:47
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback