Guess I'm wishing my life away

Jag är trött! Jag skulle kunna somna på momangen. Men det är nog inte så smart för jag har tyskaprov imorgon, så jag måste plugga. Dessutom ska jag snart åka och rida, och det är ju kul.

Jag hade planerat att gå till Kungsporten med Mar idag för att plugga lite körkortsteori, men vi är båda gött stressade för allt skolarbete, så vi skippade det denna gången. Det får bli efter lovet istället. Det ska bli skönt med lov alltså. Iofs hade vi sportlov för inte så längesen, men ändå. Lite lov sitter ju aldrig fel.

Under lovet ska jag vara smart och plugga massa körkortsteori. Det är inte lite man ska kunna alltså och jag är gött nervös att jag inte ska lära mig allt. Det gör jag säkert, men man vill ju vara på den säkra sidan. Under lovet ska jag dessutom försöka få far att övningsköra med mig, för det var några veckor sen nu, illa.

Jaja, nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska säga. Jag har väl babblat klart för idag då. Jag hoppas att det inte är alltför uttråkande att jag bara snackar om mitt liv, men jag inte vad annars jag ska skriva om. Jag har inte så mycket att komma med.. Men men, ni väljer ju själva om ni vill läsa min blogg eller inte.

E

Postat av: maria

jag pluggade typ in hela körkortsboken 2 veckor innan jag gjorde teoriprovet och med tanke på att du fyller år om typ 3 månader så har du nog tid på dej! ;)



btw så tror jag pappa har beredskap under lovet, just so you know!

2009-03-31 @ 18:50:31
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag tycker att det är intressant att läsa om ditt liv här på din blogg. :D

Stressigt!

2009-03-31 @ 19:15:36
Postat av: mar

Ja, teori efter lovet låter bra! Vi får inte balla ur bara! Hehe!

Gud jag måste nog också börja läsa i körkortsboken snart!

2009-04-02 @ 16:56:36
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback