Happy Ending


Sara

Vi fick plugga hemma på sista lektionen idag. Underbart! Jag fortsatte med min samhällinlämning så fort jag kom hem. Efter någon timme hörde Sara av sig, så vi träffades på en fika på Strandgatan. Det var väldigt trevligt! Måste göras om!

När jag kom hem igen åt jag lite mat, sedan satte jag igång med samhällen igen. Nu är den klar och inskickad, superbra. Nu sitter jag och pluggar in massa tyskaglosor inför provet på onsdag. Jag provar en ny strategi, jag skriver ner dem istället för att bara tänka dem i huvudet. Vi får se om det fungerar.

Föresten, här under har ni min outfit i lördags. Den kan ju kanske vara intressant att se för vissa. Iofs står jag och hänger på ett element för jag frös som sjutton, men ni ser lite iaf.



Nu ska jag kila.
E


Postat av: maria

det är skitbra att du skriver ner gloserna! man lär sej mycket bättre då eftersom de inte bara stannar i huvudet då utan liksom stannar kvar i fingrarna, eller hur man nu ska säga! ;)

2009-03-30 @ 21:38:57
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, ja det var intressant att se din outfit ifrån lördags. Sånt är viktigt! :D

2009-03-31 @ 16:39:05
Postat av: mar

Nice outfit! =D

2009-03-31 @ 16:43:51
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback