I'm waiting in the dark...

Gissa vem?!

Då var det måndag och en ny vecka. Skolan var tråkig som vanligt. Dessutom är jag inte helt frisk ännu, så det var lite segt. Förhoppningsvis blir jag helt kry snart.

Igår fick jag pluggat som planerat. Jag gjorde dock inte klar samhällen eftersom jag är totalt värdelös på det, men det fixar jag lätt i veckan. Sen åkte jag till stan igår eftermiddag/kväll som vanligt.

Vet ni vad jag inte ser fram emot? Att jag ska göra högskoleprovet på lördag. GAH, jag orkar inte. Jag har inte pluggat något heller så det kommer la gå åt kvistan. Som tur är ska mina underbara vänner också göra provet, så jag blir inte ensam under dagen iaf.

Efter provet har bror den omtalande 20:årsfesten, fast jag hoppas att jag får några timmar på mig så jag kan göra mig iordning, men det hinner jag nog. Det ska bli sjukt nice iaf, har inte festat på evigheternas evighet nu...

Jaja, ikväll ska jag väl inte göra så mycket antar jag. Det blir la lite plugg som vanligt. Iofs har jag redan gjort kemin och matten som vi har tills imorgon, men jag hittar nog något annat att plugga på också. Inte för att jag vill, men jag behöver.

Gud vad härligt det hade varit med lite varmare väder nu. Det är klart att jag älskar solen, men det är fortfarande för kallt för att gå i bara tröjan, och det längtar jag sjukt mycket till. Tänk er liksom, kunna sätta sig ute, sola, och inte frysa... Ja, det ser jag fram emot.

Nu ska jag fundera lite, sedan blir det plugg.
E

Postat av: maria

det ser ut som en liten avril lavigne! ;)

2009-03-23 @ 19:08:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag har inte heller pluggat något inför högskoleprovet och jag ska nog inte göra det heller. det får gå som det går, det är ju första gången så det är inte så farligt.



Jag vill också ha värme nu! :D

2009-03-23 @ 20:24:12
Postat av: Anonym

Ååå, jag vill också festa! Eller supa som du vill säga! Hehe ;P

Ja, själv har man inte det där högskoleprovet över sig! Gött kan jag säga! =D

2009-03-23 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback