The truth will change everything



Igår kväll såg jag den här filmen. Den var riktigt bra, verkligen. Jag rekommenderar den till er som gillar lite mer udda och djupa filmer. Jag själv är ingen sån som gillar vädligt udda filmer (okej, nu var just den här filmen inte jätteudda), jag vill ha det mesta serverat så jag slipper tänka så mycket själv. Men som jag sa, denna filmen gillade jag skarpt. Jag tycker att ni ska se den om ni har möjligheten.

Postat av: Stephanie

Svar: jo, det är sant.

Jag frågade Mar och de var klara med engelska och den var klar för att lämnas in men annars så är det bara att öva på den där svenska texten som Mar skickade i tisdags eller när det nu var.

2009-03-21 @ 20:15:14
Postat av: maria

älskar! <3

2009-03-21 @ 20:22:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Felicia Kristine

Åh, har sett den en massa gånger. Riktigt bra :) Vill få tag på boken som den är baserad på!

2009-03-21 @ 23:05:13
URL: http://feliciakristine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, jag är mer för komedier jag! =P

2009-03-22 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback