I'm about to lose control and I think I like it

Då kanske man ska ta och blogga lite då. Jag börjar med att berätta om gårdagens bravader.

Jag gjorde högskoleprovet som planerat kl 8.30 till kl 16.10. Det var väldigt segt att behöva göra massa prov en lördag, men det var rätt okej trots allt. Jag hade ju mina vänner där, och vi träffades varje rast. Hade de inte varit där så hade det garanterat varit betydligt tråkigare. Provet gick la sådär förövrigt. Jag har inte kollat mina resultat över internet än, men det ska jag göra snart. Jag förväntar mig att resultatet kommer svika, men det får gå ändå. Jag ska ju göra minst två till högskoleprov så jag kan ju alltid förbättra mig.

Efter provet skyndade jag mig hem, käkade mat och gjorde iordning mig. Sedan bar det av till syster för lite enkel förfest. Därefter tog vi bussen in till stan för att bege oss till Old Fellow, där festen skulle vara. Insläppet skulle börja kl 20.00, men vi kom dit tidigare för vi skulle hjälpa till med listan och stämpel. Vi passade även på att hälsa på brors rumskompisar från Katrineholm. Två trevligt pojkar var det.

Iaf, stället började bli "fullt" runt 21-22, så då slapp vi stå vid dörren och huttra. Istället blev det lite dricka, lite mer dricka, och lite annat smått och gått. Det var en sjukt rolig kväll alltså. En lyckad fest! Iofs var det tråkigt att det blev lite slagsmål och sånt som inte slutade bra, men jag hoppas att det löste sig tillslut iaf. Smart som jag är sa jag till syster att ta min väska med mina nyklar, mobil, etc med sig hem när hon gick... Jag var ju lite ur slag så jag insåg väl inte att jag ju tvungen att gå till henne för att hämta den sen. Men det märkte jag senare när jag skulle hem. Jag fick gå från stan till syster, i klackar, ensam i mörket. Inte roligt! Dessutom tog det 40 minuter.. Men men, jag fick tag i min väska tillslut iaf, och då gick jag tillbaka till mamma för att packa lite grejer för att åka till Hjärtum (fråga mig inte varför!). Så som ni antagligen förstår så har jag varit i Hjärtum inatt. Jag har sovit ungefär 1 timme under hela natten så jag är rätt trött nu kan jag säga.

Jag ska ta och sova lite sen tror jag. Då kanske man känner sig lite piggare.

Jag har inga bilder från igår kväll än föresten. Min kameras batteri var helt slut och jag visste inte var jag hade laddaren. Men syster har tagit lite bilder som förmodligen kommer poppa upp på min blogg lite senare.

Annars idag ska jag väl mest vila. Hehe, jag vet inte riktigt om min kropp klarar av något annat. Iofs ska jag plugga lite som vanligt, men det är ju inte såå ansträngade iaf.

Nej, nu ska jag rätta mitt högskoleprov. Oh dear God, help me!

Postat av: maria

och 10 poäng går till maria som inte dricker alkohol, woho! ;)

2009-03-29 @ 12:41:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hmm...verkar ju vart en trevlig kväll. :D



Usch, jag vågar inte rätta mitt prov, det kommer gå skit. Men lycka till du. :D

2009-03-29 @ 12:52:13
Postat av: mar

Vad kul att det blev en lyckad kväll! =D Ser fram emot lite bilder! =P

2009-03-29 @ 12:54:18
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Svar: Hon sov på näl inatt också och de vet inte vad det är med henne, men nu är hon hemma och ska antagligen dit imorgon igen.

2009-03-29 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback