What the one doesn't have, the other is missing

Då var det söndag och längst upp på dagens schema står det plugga. Illa... jag måste plugga. Förhoppningsvis inte hela dagen, men en del av den iaf. Jag måste göra klart min samhällsinlämning som handlar om EU. Iofs ska den inte vara inne förrän på fredag, men eftersom jag fullständigt suger på samhäll, borde jag vara ute i god tid.

Jag ska också plugga engelska/biologi eftersom vi har en gemensam muntlig redovisning av de två ämnerna imorgon.



Igår kväll hade jag sjukt tråkigt. Jag visste inte vad jag skulle hitta på. Så det slutade med att jag tittade på Dum&dummare för att liva upp tillvaron lite. Haha, den är helt galen den fimen, jag gillar'n.

Nej, nu ska jag sätta fart med pluggningen.

E

Postat av: Stephanie

Ja, idag blir det pluggning! :(



Svar: de hade inte öppet då. :P



2009-03-22 @ 11:52:57
Postat av: Anonym

Dum & dummare är riktigt bra! :D

2009-03-22 @ 16:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback